نشریات دانشجویی

اینجا می‌توانید نشریات دانشجویی را ببینید و فایل پی‌دی‌اف آن را دانلود کنید.

نویسندگان

پنجمین جشنواره نشریات بسیج دانشجویی کشور به منظور شناسایی روزنامه‌نگاران بسیجی برگزار می‌شود.
این جشنواره اواخر بهمن‌ماه 1391 برگزار خواهد شد و هر نشریه‌ای که مجوز بسیج دانشجویی داشته باشد از تمام دانشگاه‌ها می‌تواند در این جشنواره شرکت کند. پانزده شهریور ماه تا پانزده آذرماه زمان جمع‌آوری آثار و نشریات است و آثاری که به جشنوراه تحویل داده می‌شود باید در زمینه‌های علمی، سیاسی، فرهنگی، هنری و تخصصی باشد.
حمایت از بحث تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بیداری اسلامی و جنبش وال‌استریت و جنگ نرم از بخش‌های ویژه این جشنواره خواهد بود. دانشگاه اسلامی، تفکر متعهد و نشریه مولد شعار پنجمین جشنواره نشریات بسیج دانشجویی است. 
مراسم اختتامیه جشنواره نشریات دانشجویی اواخر بهمن و یا اوایل اسفندماه 1391 در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد. برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه آثار و نشریات برتر به عنوان بخش‌های جانبی جشنواره خواهد بود. اعضای هیات داوران جشنواره نیز از اساتید نخبه کشور می‌باشند.


  • کارشناس

نظرات (۳)

salam
falsafe no chi shod pas?
سلام
نیاز به یک رسانۀ تعاملی با هدف اطلاع رسانی، برای تعامل میان دبیرخانه نشریات دانشجویی و دانشجویان کاملا محسوس بود. خوشحالم که می بینم دبیرخانه با ایجاد این وبلاگ در جهت رفع این نیاز موفق عمل کرده است.
کامیاب باشید
چقدرم دانشگاه علامه قدر میدونه!!!!!!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی