نشریات دانشجویی

اینجا می‌توانید نشریات دانشجویی را ببینید و فایل پی‌دی‌اف آن را دانلود کنید.

نویسندگان

انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی 1392

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۲ ب.ظ

برگزاری انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی
برای عضویت در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علامه طباطبائی


با توجه به تبصره 2 ماده 4 آئین‌نامه نشریات دانشگاهی، به منظور انتخاب 3 نفر عضو دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه (دو نفر عضو اصلی و یک نفر عضو علی‌البدل) انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشگاه برگزار می‌گردد. اعضای دانشجویی منتخب، علاوه بر انجام وظایف مندرج در ماده 6 آئین‌نامه (همچون؛ بررسی درخواست و صدور مجوز انتشار نشریات، نظارت بر عملکرد نشریات و حسن اجرای آئین‌نامه، مصوبات و شیوه‌نامه‌های شورای مرکزی ناظر، رسیدگی به تخلفات و ...) برای آگاهی و مشارکت در تصمیم‌گیری‌های کمیته، ایجاد تعامل و همکاری میان مدیران مسئول نشریات دانشگاه، پیگیری و دفاع از حقوق نشریات و انعکاس نظرات ایشان به مسئولین، پیشنهاد برنامه‌ها و فعالیتهای نشریاتی، در جلسات حضور می‌یابند.
مدیران مسئول منتخب، پس از دریافت حکم رسمی از طرف معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، که ریاست کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه را نیز بر عهده دارد، به مدت یک سال در جلسات حضور خواهند داشت.

شرایط کاندیداها:
1. مدیر مسئول نشریه بوده و حداقل دو ترم از تحصیل ایشان بدون احتساب ترم جاری باقی مانده باشد.
2. نشریه ایشان دارای مجوز انتشار از کمیته ناظر دانشگاه بوده و در یک سال قبل از تاریخ انتخابات (19/2/1392) حداقل یک شماره منتشر شده باشد.
شرایط رأی دهندگان:
1. مدیران مسئول نشریاتی که مجوز انتشار از کمیته ناظر دانشگاه داشته و در یک سال قبل از تاریخ انتخابات (19/2/1392) حداقل یک شماره منتشر شده باشد.
2. نماینده مدیرمسئول نشریه با شرایط فوق، با ارائه معرفی‌نامه مکتوب از وی
-  هر فرد تنها می‌تواند نماینده یک مدیرمسئول باشد و یک مدیرمسئول نمی‌تواند نماینده مدیرمسئول دیگر باشد.
- در صورت معرفی نماینده از طرف مدیرمسئول، لازم است مراتب تا پایان وقت اداری روز قبل از انتخابات (18/2/1392) به صورت مکتوب به اطلاع مدیر امور فرهنگی دانشگاه برسد.

نحوه انجام تبلیغ و معرفی کاندیداها:
1. کاندیداهای عضویت در کمیته ناظر دانشگاه، در روز برگزاری انتخابات (19/2/1392) قبل از برگزاری و شروع اخذ رأی، می‌توانند برای معرفی خود، اهداف و برنامه‌هایشان از عضویت در کمیته، در جمع مدیران مسئول نشریات دانشگاه صحبت نمایند.

نحوه و چگونگی ثبت نام:
از تاریخ شنبه 7 اردیبهشت ماه لغایت سه‌شنبه 15 اردیبشت ماه 1392، از ساعت 8 صبح تا 16 عصر
کلیه مدیران مسئول می‌توانند با رعایت شرایط و مقررات مذکور، تقاضای کاندیداتوری خود را از طریق ارسال ایمیل به نشانی nashr@atu.ac.ir یا دورنمای شماره 88706688 یا کتبی به دبیرخانه نشریات دانشگاه به نشانی: خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از سه راه شهید بهشتی، انتهای کوچه نادر، پلاک 5، طبقه سوم، مدیریت امور فرهنگی دانشگاه اعلام نمایند. لذا لازم است در متن تقاضای خود، نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره تماس همراه و نام نشریه و تاریخ انتشار آخرین شماره نشریه خود را ذکر نمایند.

نحوه اجرا و نظارت بر انتخابات:
1. کارشناس نشریات به عنوان نماینده کمیته ناظر، مسئول برگزاری انتخابات می‌باشد.
2. مدیران مسئول یا نماینده معرفی شده توسط ایشان، در صورت تمایل به همکاری و نظارت بر انتخابات، لازم است موضوع را تا پایان وقت اداری چهار شنبه 18 اردیبشت ماه 1392 به دبیرخانه اعلام نمایند، تا هماهنگی‌های لازم با ایشان صورت پذیرد.

زمان و مکان برگزاری انتخابات:
پنج ‌شنبه 19 اردیبهشت ماه 1392، از ساعت 10 لغایت 12، در محل حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه
در صورت هرگونه سوال یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر بخش نظرات وبلاگ و نشانی پست الکترونیک، تلفن  88709419 (021) دبیرخانه نشریات پاسخگوی شما خواهد بود.

  • کارشناس

نظرات (۱)

سلام با تشکر فراوان از اطلاع رسانی شما امیدوارم انتخابات خوبی را پیش رو داشته باشیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی