نشریات دانشجویی

اینجا می‌توانید نشریات دانشجویی را ببینید و فایل پی‌دی‌اف آن را دانلود کنید.

نویسندگان

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۱ ثبت شده است

فلسفه نو شایسته دریافت تندیس سالانه علوم انسانی

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۵۸ ب.ظ

ماهنامه فلسفه‌نو به عنوان «نشریه برتر» در حوزه نشریات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، برگزیده شد. 

در جشنواره تقدیر از برترین‌های انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه، از نشریه علمی تخصصی فلسفه‌نو (انجمن علمی دانشجویی فلسفه) به عنوان «نشریه برتر» در حوزه نشریات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه، با تقدیم «تندیس ویژه جشنواره، لوح تقدیر و هدیه نقدی» به فرشاد نوروزی (مدیرمسئول و سردبیر) تقدیر شد.

همچنین نشریات تسبیح (انجمن علمی دانشجویی علوم قرآن وحدیث)، راه اول (انجمن علمی دانشجویی مددکاری اجتماعی) و شاپرک (انجمن علمی دانشجویی روان‌شناسی کودکان استثنایی) نیز «شایسته تقدیر» شناخته شدند و با اهدای «لوح تقدیر و هدیه نقدی» به مدیران مسئول (به ترتیب نام نشریه: فرشاد منائی، محمد راجعیان و شمین صدری) و سردبیران (به ترتیب نام نشریه: حدیثه سلیمانی، ادریس سلطانی و زینب تشکری) تقدیر به عمل آمد.

جشنواره تقدیر از انجمن‌های علمی، دانشجویی برتر در مرحله دانشگاهی در تاریخ دوشنبه اول خردادماه 1391 با حضور فعالان و اعضای شورای مرکزی انجمن‌ها و همکاران همراه انجمن‌ها در دانشکده‌ها در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد. در ادامه آن، ضمن حضور و سخنرانی آقایان مهندس حافظی (نماینده معاونت علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)، زنجانی (معاون مدیر کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، دکتر صحرایی (سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی) و میرزائی‌تبار (مدیر امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی)، از انجمن‌های علمی دانشجویی برتر در حوزه‌های آموزشی، ترویجی، پژوهشی، فناوری، اختراع و ابتکار، کارآفرینی، نشریات علمی دانشجویی و .... تقدیر به عمل آمد.

بدین ترتیب نشریه فلسفه‌نو برای شرکت در مرحله کشوری پنجمین جشنواره ملی حرکت - که به صورت سالانه با رقابت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور توسط اداره کل امور فرهنگی وزارت علوم برگزار می‌شود، - معرفی خواهد شد. پیشاپیش برای این نشریه آرزوی موفقیت و کسب رتبه در عرصه‌های علمی کشور را خواهانیم.

مرتبط: سایت جشنواره ملی حرکت، سایت مجله فلسفه‌نو و +  +  +  

  • کارشناس

سه عضو دانشجویی کمیته ناظر انتخاب شدند

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۰۰ ب.ظ

فرشاد نوروزی و محمود جعفر پور به عنوان عضو اصلی دانشجویی و الهام شاهزیدی به عنوان عضو علی‌البدل دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علامه طباطبائی، به مدت یک سال توسط مدیران مسئول نشریات دانشجویی انتخاب شدند. 

جلسه انتخابات عضویت در کمیته ناظر بر نشریات، در روز دوشنبه 18 اردی‌بهشت ماه 1391، با حضور مدیران مسئول نشریات در محل ساختمان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار گردید. پس از آن، کاندیداهای عضویت در کمیته؛ ضمن صحبت درخصوص معرفی نشریه خود، به بیان اهداف و نظراتشان درخصوص علل کاندیداتوری در جمع دیگر مدیران مسئول نشریات پرداختند.

اعضای دانشجویی منتخب، علاوه بر انجام وظایف مندرج در ماده 6 آئین‌نامه (همچون؛ بررسی درخواست و صدور مجوز انتشار نشریات، نظارت بر عملکرد نشریات و حسن اجرای آئین‌نامه، مصوبات و شیوه‌نامه‌های شورای مرکزی ناظر، رسیدگی به تخلفات و ...) برای آگاهی و مشارکت در تصمیم‌گیری‌های کمیته، ایجاد تعامل و همکاری میان مدیران مسئول نشریات دانشگاه، پیگیری و دفاع از حقوق نشریات و انعکاس نظرات ایشان به مسئولین، پیشنهاد برنامه‌ها و فعالیتهای نشریاتی، در جلسات کمیته حضور می‌یابند.

  • کارشناس