نشریات دانشجویی

اینجا می‌توانید نشریات دانشجویی را ببینید و فایل پی‌دی‌اف آن را دانلود کنید.

نویسندگان


در آخرین روزهای اسفندماه 1390 دوره آموزشی روزنامه‌نگاری مصوب وزارت علوم، ویژه صاحبان امتیاز، مدیران مسئول و سردبیران نشریات دانشجویی، در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
این کارگاه دو روزه، حدوداً 16 ساعت به طول انجامید. در روز اول، هوشنگ قلندری مدرس خانه نشریات دانشجویی و مولف کتاب «روزنامه نگاری در نشریات دانشجویی»، مواد درسی «اخلاق روزنامه‌نگاری» و «گرافیک و صفحه‌آرایی» را تدریس کرد. در ادامه، ابراهیم نعیمی دبیرسابق کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه هم به تدریس «آیین نامه نشریات دانشجویی» پرداخت و به برخی سوالات دانشجویان پاسخ گفت. 
همچنین فرشاد مهدی‌پور روزنامه‌نگار با سابقه و مولف کتاب «تیتر یک: واژه‌نامه روزنامه‌نگاران ایرانی» دروس «سبک‌های خبرنویسی»، «شیوه‌های تهیه گزارش» و «تکنیک‌های مصاحبه» را در روز دوم ارائه داد. در انتهای کارگاه هم، رضا نساجی مدیر خانه نشریات دانشجویی وزارت علوم به ارائه توضیحات لازم به دانشجویان در خصوص فعالیت‌های خانه پرداخت.
این دوره، صرفا برای فعالان نشریات دانشجویی و دانشجویان داوطلب کسب مجوز نشریات برگزار شده بود. دانشجویانی که به هر دلیل ممکن موفق به شرکت در این دوره نشدند، می‌توانند در دوره بعدی که در بهار امسال برگزار خواهد شد، شرکت نمایند. در صورت وجود ظرفیت و با رعایت شرایط و ضوابط مقرر، دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های روزنامه‌نگاری هم می‌توانند در دوره دوم کارگاه، شرکت نمایند. ضمناً به شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب نمره لازم در آزمون نهایی دوره شوند، از طرف خانه نشریات دانشجویی اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گواهینامه شرکت در کارگاه آموزشی روزنامه‌نگاری اهداء خواهد شد.

  • کارشناس

نظرات (۲)

خیلی ممنون و متشکر که این عکسارو هم توی وبلاگ آپلود کردید.
سلام
با تشکر از زحمات شما ان شاالله در کارهایتان موفق باشید
در ‍‍پناه حق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی