نشریات دانشجویی

اینجا می‌توانید نشریات دانشجویی را ببینید و فایل پی‌دی‌اف آن را دانلود کنید.

نویسندگان

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۱ ثبت شده است

«تیلور و تیلوریسم» از نگاه «چشم انداز» چهارم

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۳۸ ب.ظ

شماره چهارم ماهنامه علمی-تخصصی «چشم انداز» به صاحب امتیازی انجمن علمی-دانشجویی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی منتشر شد.

  • کارشناس

«زندگی نامه دکتر واعظ» از نگاه «سوفیا» 19

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۵۶ ب.ظ

شماره نوزدهم نشریه سوفیا؛ گاهنامه‌ی تخصصی زبان و ادبیات فارسی منتشر شد.این نشریه مباحثی را در قالب ؛ «پیش در آمد» ، «زندگی نامه» ، «بحر در کوزه» ، «مقالات» و به خوانندگان ارائه می کند.

  • کارشناس

انتشار نوزدهمین شماره نشریه «ندا»

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۴۹ ب.ظ

مهسا زیاد:شماره نوزدهم «ندا»؛ گاهنامه علمی تخصصی و فرهنگی  دانشجویان آمار دانشگاه علّامه طباطبایی منتشر شد.

«پارتو،از یک فرمول ریاضی تا قوانین مدیریت کیفیت» عنوان مقاله ای است که به تفاوت میان توزیع پارتو و اصل پارتو و روابط و ویژگی های  توزیع پارتو اشاره می کند.

مقاله ای نیز با محتوای «نمونه گیری» به چاپ رسیده است. که در آن  به تاریخچه‌ی نمونه‌گیری ، هدف از نمونه‌گیری ، اصطلاحات نمونه‌گیری ، خطای نمونه‌گیری ، منابع خطا در نمونه‌گیری ، تعیین حجم نمونه وانواع نمونه‌گیری اشاره شده است.

در این شماره رشته «روان سنجی» معرفی شده است که در بخشی از این مقاله به کاربرد روش های آماری در روان شناسی و کاربرد روش های روان سنجی اشاره شده است.

«از انجمن چه خبر؟» عنوان مقاله ای است که در آن به معرفی اعضا و فعالیت های انجمن علمی- دانشجویی آمار دانشکده اقتصاد دانشگاه علّامه طباطبایی می پردازد و در آخر فرم همکاری با نشریه ندا به چاپ رسیده است.


  • کارشناس

«علم امیر المومنین به قرآن» از دریچه «تسبیح» اول

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۱۱ ب.ظ

شماره اول فصلنامه علمی ، فرهنگی «تسبیح»  به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی علوم قرآن و حدیث دانشگاه علامه طباطبایی به چاپ رسید . این نشریه مطالب خود را در قالب ؛ «معرفی» ، «ارتباط» ، «گفتگو» ، «ارتباط» و «مقاله» به خوانندگان ارائه می دهد.

  • کارشناس

پرونده مالکیت معنوی در «تبصره» دوم

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۰۱ ب.ظ
سرور فرخ احمدی: دومین شماره از گاهنامه حقوقی، فرهنگی، اجتماعی «تبصره»، به صاحب امتیازی انجمن علمی- دانشجویی حقوق دانشگاه علامه طباطبایی منتشر شد.

این نشریه مسائل حقوقی، فرهنگی و اجتماعی را به قشر دانشجو انعکاس داده و مباحثی را در قالب "اخبار" ، "یادداشت هایی برای اندیشیدن" ، "مالکیت معنوی"، "پرونده" ،" معرفی کتاب" و "فرهنگ" به خوانندگان ارائه می دهد.

گاهنامه حقوقی ، فرهنگی ، اجتماعی

  • کارشناس